תחליפי בשר במשלוח – עוף מן הצומח ותחליפי בשר שטעים להכיר

כשכל העולם ממשיך להתקדם הלאה בתעשייה ובטכנולוגיה, ישנו עולם אחד שתמיד ממציא את עצמו מחדש לצד השינויים שקורים בכל העולם. עולם המזון – אשר שם דגש לשמירה על אורח חיים בריא ותקין ובכלל שם דגש על בריאות. עוף מן הצומח  מהווה תחליף לרוב הבשר שאנו צורכים. עולם המזון שמבוסס בחלקו הגדול על מזונות מן החי, עשה מהפך בשנים האחרונות, בשל הביקוש ובשל המודעות ההולכת וגוברת לאכילה מואטת של בשר מן החי. המהפך נעשה בהרבה מאוד מטבחים ברחבי הארץ ללא קשר לדת או לאוכלוסייה מסוימת.

תחליפי בשר על בסיס סויה – עוברים לאכול בריא

עם השנים הבנו שאכילת מנת בשר יום יום זה לא דבר כל כך בריא. בחברת רימיט קיימים תחליפי בשר על בסיס סויה נהדרים שלא פונים אך ורק לאנשים צמחוניים או לאנשים טבעוניים או רק למגזר מסוים אלא לכולם.

לכל מי שמעוניין להחליף את מנות הבשר היום יומיות שלו לפחות פעמיים בשבוע וליהנות גם מהאיכות, גם מהטעם המושלם וגם מהבריאות. חברת רימיט מציעים כמו לדוגמא – עוף מן הצומח או שמומלץ להכין עם ירקות מוקפצים או אפילו תבשיל מחמם. רימיט, שמו לנגד עיניהם את המטרה הנעלה שהיא לפנות לכל הקהלים ולכל המטבחים על ידי תחליפי בשר משובחים שניתן להוציא מהם גם מנות גורמה. לכן גם תמצאו אצלנו חליפי בשר על בסיס סויה, תחליפי בשר טעימים, תחליפי בשר במשלוח ועוד.

 

למה עוף מן הצומח לצד תחליפי הבשר של חברת רימיט הם מהמומלצים ביותר?

  • ללא גלוטן ואינם מיוצרים בסביבה שיכולה להכיל גלוטן.
  • כל תחליפי הבשר של החברה אינן מכילים ביצים או לקטוז, אינם מיוצרים על ידי הנדוס גנטי כזה או אחר והם ללא כולסטרול. למעשה כל תחליפי הבשר של רימיט עשירים בסיבים תזונתיים ועשירים בחלבון.
  • תחליפי הבשר של רימיט מוכנים לאכילה בכל רגע, הם בושלו ותובלו מראש, כך שהם זמינים ומתאימים לאורח חיים עמוס.
  • איכות המוצרים נשמרת גם ללא צורך בקירור. והטעם… איזה טעם! כל מנת גורמה תרצה לכלול את התחליפים המצוינים של רימיט.
  • מוצרי רימיט, הינם כשרים בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים והרבנות קריית מלאכי.

לסיכום – תחליפי בשר טעימים לצד תחליפי בשר במשלוח הם העתיד

חברת רימיט מציעה מגוון רחב של תחליפי בשר במשלוח קל ויעיל שניתן כבר עכשיו להיכנס לאתר ולבצע הזמנה של מוצרים איכותיים, טעימים שמתאימים לכולם ולכל הקהלים ובכלל למי שמעוניין להכניס קצת יותר בריאות למטבח האישי שלו.

בתאבון!